DARKNESS
Cywilizacja ciemności jest cywilizacją mroku. Nic w niej nie wiadomo. Każdy ruch jest w niej potężny. Demmon Commandy górują nad innymi rasami. Ta cywilizacja ma zastosowanie w wielu deckach takich jak; Aggro, Control i także w Combo. Dark to jest szybki atack jak i control oppa. Najsilniejszymi kartami są Ballom, Master of Death, Daidalos, General of Fury, Gajirabute, Ville centurion i inne.
LIGHT
Cywilizacja światła to jasne dobro i przeciwieństwo darku. LIgt stosujemy szczególnie w conrolach. To jest civ blokerów. Są w niej same blokerki. Angle Commandy przeważają nad innymi rasami. Potem są Guardiany, które sa oparte na blokerach. To najsilniejsza rasa blokerów w świetle. Najsilniejszymi kartami są Alcadeias, Lord of Spirits oraz Urth, Purifying Elementali wiele innych.
NATURE
Cywilizacja natury to spokój gry. Stosujemy jej w RUG’ach, GUY’ach czy innych deckach. Najbardziej potrzebnymi kartami są bronze arm- trible czy dimension gate lub elf essence i wiele innych. W tej ci nie blockerów. Najlepszą rasą jest beast Folk i także Mystery Totem. Jest mnóstwo dobrych kart.
WATER
To elastyczność gry w DM. Stosujemy w controlach i czasami w agrolkach, np. BUY, RUG czy GU. W tej ci dominuje potężny draw i blockerki. Najsilniejszą rasą jest raczej Liquid People. Sam tą potężne karty jak Crystal Paladin i Lancer czy Aqua Sniper.
FIRE
To najszybsza ci ze wszystkich innych. Nie ma tu żadnych blockerów , ale jest moc „ Speed Attacker”. Dominują tu smoki. Najsilniejszymi rasami są tu dragony i Humany. Najlepszymi kartami są Bolmeteus Steel Dragon oraz Uberdragon Bajula. Stosujemy ją szczególnie w aggrolkach i controlach, np. RUB czy RUG.
Według mnie najlepsza jest ciemność bo są blocksy i niezłe POTWORKI.
|